W godzinach pracy

Polacy lubią korzystać z Internetu w pracy. Jest to fakt, któremu trudno zaprzeczyć. Pracodawców nie cieszy jednak fakt, że ich pracownicy w trakcie godzin pracy szukają rozrywki w sieci.

Pracownik doskonale wie, że przeglądanie stron internetowych w pracy nie jest dobrym pomysłem. Zna też pogląd pracodawcy na tę sprawę. W przypadku gdy na rynku pracy jest wiele ofert pracownicy chętniej lekceważą zalecenia pracodawcy, chętniej też stosują różne sztuczki, by w czasie godzin pracy używać Internetu. Wszystko się zmienia gdy pracownik czuje się zagrożony zwolnieniem. Wtedy wręcz obsesyjnie przestrzega regulaminu i stara się nigdy poza niego nie wykraczać.

Pracodawca i pracownik doskonale znają „sztuczki”, które stosuje się by nikt nie mógł sprawdzić jakie strony były odwiedzane, dlatego coraz częściej spotykaną rzeczą jest monitoring w pracy. Innym sposobem na niesfornych pracowników jest blokowanie pewnych treści i adresów. Można zablokować dostęp do Internetu, co nie jest działaniem rzadkim.
Wiedza o tym jaki rodzaj pracowników może korzystać z Internetu w pracy i w jakim zakresie, jest ważnym elementem strategii marketingowych. By reklama w Internecie była skuteczna, należy tak ją dobrać by zauważył ją określony target odbiorcy. Jeśli chodzi o działalność w sektorze social marketingu przy budowaniu strategii także należy się zastanowić jakie treści i dla jakiego odbiorcy publikować w określonych godzinach.

Dziś nie można zakładać, że najwięcej treści dociera do osób w czasie standardowych godzin pracy. Zbyt wielu pracodawców uniemożliwia pracownikom korzystanie z Internetu w czasie pracy.

Partnerzy

Klienci

Ta strona korzysta z plików cookies. Zakładamy, że Ci to nie przeszkadza, jeśli jednak tak to wyłącz ich obsługę w przeglądarce. .
Close