Gwiazdy i celebryci na Facebooku

Facebook jest miejscem gdzie warto bardzo aktywnie prowadzić swój profil, szczególnie wtedy, gdy jest się osobą publiczną. Należy jednak bardzo starannie opracować strategię.

Bardzo skutecznie na Facebooku promuje się Natalia Siwiec, Ewa Chodakowska, Donatan i Grażyna Szapołowska. Każda z tych osób konsekwentnie kształtuje swój wizerunek społecznościowy i nawet jeśli w rozmowie z dziennikarzami popełnia pomyłki, lub jej słowa zostają błędnie interpretowane, na Facebooku nie pojawiają się żadne treści mogące zburzyć wybrany wizerunek lub skompromitować autora.

Dodatkowym atutem dobrze prowadzonego profilu społecznościowego dla każdej gwiazdy lub celebryty jest też możliwość własnego komentowania pojawiających się o danej osobie newsów. Prasa kolorowa i portale plotkarskie nie zajmują się przekazywaniem światu informacji rzetelnych i opartych na prawdzie. Ich zysk łączy się z kontrowersjami jakie potrafią wokół nic nie znaczącej informacji tworzyć. Są jednak gwiazdy, które nie rozumieją potrzeby właściwego kształtowania swojego wizerunku na portalach społecznościowych. Osoby te ignorują krzywdzące informacje i nie starają się ich ośmieszać, prostować, czy nawet zasugerować fanom krzywdy jaka ich spotyka.

Szczególnie dobrze z krytyką radzi sobie Ewa Chodakowska, zawsze ustawiając się w pozycji ofiary, która pomimo ciosów jakie ją spotykają jest na tyle silna by iść swoją drogą, pomimo zawiści otoczenia nie poddaje się i dalej pomaga innym. Z prowadzeniem swojego profilu na społecznościówkach nie radzi sobie za to Katarzyna Cichopek, Ewa Farna i Adrianna Biedrzyńska. Wszystkie wymienione panie zbyt intensywnie eksponują na profilach społecznościowych swoją prywatność narażając się na fale krytyki. Nieprzemyślane zwierzenia, słowa, źle dobrane zdjęcia, to największe bolączki wymienionych profili.

Według ekspertów większość stron społecznościowych osób publicznych, gwiazd i celebrytów, jest źle prowadzona. Często zapomina się jak ważny jest taki profil i jak może wpłynąć na postrzegane danej osoby przez ogół. Dlatego jeśli ktoś popełnia poważne pomyłki w kształtowaniu swojego wizerunku być może powinien w ogóle zrezygnować z reklamy na społecznościówce. Alternatywą jest zlecenie prowadzenia konta ekspertom, którzy nie będą popełniać błędów. Profil osoby publicznej na Facebooku nie jest bowiem miejscem prywatnym. Jest to coraz częściej profesjonalny życiorys zawodowy z wybranymi elementami życia prywatnego.

fot.dollarphotoclub

Partnerzy

Klienci

Ta strona korzysta z plików cookies. Zakładamy, że Ci to nie przeszkadza, jeśli jednak tak to wyłącz ich obsługę w przeglądarce. .
Close