Grudniowe hity YouToube

Grudzień przyniósł nam niespodzianki w postaci salw śmiechu przy polowaniu na karpia w Lidlu i hejtów przy nowej reklamie Media Expert.
Karp jest w wielu domach podstawią wigilijnej kolacji. Nic więc dziwnego w tym, że uważamy za konieczne by się pojawił na stole. Markety doskonale znają upodobania konsumentów. Przed świętami nie brakuje więc okazji cenowych. Jest jednak tak, że największe oblężenie sklepy przeżywają właśnie na tydzień lub dwa przed świętami. W tym roku jeden z youtuberów pomógł nam zrozumieć jak wygląda „run na karpia w Lidlu”. Gorącą relację z tego wydarzenia oglądano z pewnym niedowierzaniem, gdyż w walce o karpia wzięło udział wielu emerytów.

Film obejrzało ponad dwa miliony widzów, a był na tyle popularny, że doczekał się parodii:

Święta Bożego Narodzenia zdominowała Ewelina Lisowska w reklamie Media Expert. Reklama sama w sobie nie jest denerwująca, ale częstotliwość jej puszczania w czasie świąt wywołała falę hejtów i krytyki pod adresem wokalistki oraz sieci Media Expert.

Twórcy reklamy prawdopodobnie nie zauważyli, że linia melodyczna która po pierwszym, czy drugim przesłuchaniu wydaje się całkiem przyjemna, po kolejnych przesłuchaniach wywołuje u słuchaczy atak klaustrofobii lub agresji. Tak reagowali youtuberzy:

Spot reklamowy – „Włączamy niskie ceny” na długo pozostanie w pamięci telewidzów, o wiele dłużej niż smak karpia.

fot.dollarphotoclub

Partnerzy

Klienci

Ta strona korzysta z plików cookies. Zakładamy, że Ci to nie przeszkadza, jeśli jednak tak to wyłącz ich obsługę w przeglądarce. .
Close