Content marketing

Content to takie słowo, które zaczyna przypominać ściereczkę do kurzu. Każdy kto zajmuje się reklamą lub aspiruje do tego by się nią zajmować zna to słowo, ale nie każdy wie co ono znaczy.

Słowa „content” należy używać wtedy gdy znamy jego znaczenie. Jeśli oceniamy czyjś content dobrze byłoby wiedzieć jaka jest strategia osoby, która takie, a nie inne treści dobiera. Trudno prawidłowo ocenić kogoś, gdy nie ma się pojęcia o tym do czego twórca contentu zmierza. Pojęcie zaś ma się wtedy, gdy współpracuje się z autorem, gdy należy się do jego zespołu.
Sam będąc twórcą strategii i contentu możesz analizując treści dowiedzieć się jaką strategię przyjął ktoś inny. By zrozumieć działania strategów samemu należy mieć praktykę, nie tylko wiedzę podstawową. Wiedza praktyczna jest kosztowna, a jej zdobycie zwykle wymaga dłuższego czasu. Z tej to przyczyny nie sposób wielu rzeczy przyswoić na kursach, szkoleniach, czy studiach. Nikt nie podzieli się naprawdę cennymi informacjami. Te najcenniejsze zdobywa się stając się członkiem zespołu praktyków.

Popełniając błędy można zdobywać wiedzę, lecz ryzykując i eksperymentując należy zawsze pamiętać o tym, by te eksperymenty nie obciążały finansowo klienta. On płaci za doświadczenie, a nie za to że zmienimy jego kampanię reklamową w poligon doświadczalny, na którym bawimy się w reklamę.

Zbyt łatwo przychodzi wypowiedzenie słowa: „content marketing”. Dużo później pojawia się zrozumienie, że to słowo ma znaczenie. To nie jest ściereczka, którą wymiatamy nasze ambicje i za pomocą której wylewamy nasze frustracje.

Partnerzy

Klienci

Ta strona korzysta z plików cookies. Zakładamy, że Ci to nie przeszkadza, jeśli jednak tak to wyłącz ich obsługę w przeglądarce. .
Close