19.04.2016

Jak odnieść sukces w Internecie?
Rynek e-comerce w Polsce jest według danych szacunkowych wart 30 miliardów złotych. Należy też zauważyć, że rynek ten rośnie. Coraz więcej rzeczy kupuje się przez Internet, coraz różniejsze są potrzeby konsumenta. Jak odnieść sukces w Internecie? Nieważne jaki masz produkt, bo w Internecie na pewno jest ktoś kto tego produktu potrzebuje. Producenci i usługodawcy mogą […]
05.04.2016

Granice w reklamie
Reklama nie narodziła się wczoraj, ani też w latach 90. (jak niektórzy sądzą). Reklama ma za sobą długą i bogatą historie, z której doświadczeń czerpie współczesność. Reklama podlega modom, nie jest odporna na poprawność polityczną, często bywa ograniczana przez przepisy, politykę, kulturę. Granice dobrego smaku w reklamie wciąż się przesuwają, jednak istnieją. Czy tego chcemy […]
28.03.2016

Content marketing
Content to takie słowo, które zaczyna przypominać ściereczkę do kurzu. Każdy kto zajmuje się reklamą lub aspiruje do tego by się nią zajmować zna to słowo, ale nie każdy wie co ono znaczy. Słowa „content” należy używać wtedy gdy znamy jego znaczenie. Jeśli oceniamy czyjś content dobrze byłoby wiedzieć jaka jest strategia osoby, która takie, […]
16.03.2016

Dziennikarz, copywriter, pisarz
Narzędziem pisarza, dziennikarza i copywritera jest słowo, jednak każdy z nich używa tego narzędzia zupełnie inaczej. O ile ścieżki pisarzy i copywriterów nie przecinają się zbyt często, o tyle drogi dziennikarzy i copywriterów spotykają się regularnie, a czasem dochodzi na nich do potyczek. Dla pisarza słowo jest zabawką, ma tych zabawek wiele i może budować […]
21.02.2016

Dobry osobisty PR
Nie zyskujemy sympatii innych dlatego, że posiadamy miłą powierzchowność, miły dla ucha ludzkiego tembr głosu, nie przychodzimy na świat z umiejętnością wywołania sympatii. Możemy jednak ją zdobyć. Według badań przeprowadzonych przez Uniwersytet Kalifornijski większą sympatią cieszą się osoby szczere, otwarte, empatyczne, niż osoby dobrze wychowane, wszechstronnie wykształcone, posiadające talenty krasomówcze i obdarzone atrakcyjną aparycją. Jednocześnie […]